עיסוי לגברים – גברים אוהבים עיסויים לא פחות מנשים

עיסוי לגברים

עיסוי לגברים מפנק יכול להועיל הרבה לגוף ולנפש שלנו לא משנה אם אנחנו גבר או אישה ובאיזה גיל. לעיסוי יש סגולות ריפוי כך שכבר מאות שנים אנשים מקבלים עיסויים שלא רק לצרכי הנאה ובילוי אלא גם לצרכים רפואיים וטיפוליים. עיסוי לגברים לרוב יהיה עיסוי פיזי ומסיבי יותר כשהדגש יהיה על שחרור השרירים, שיפור מחזוריות הדם בגוף והעברת חמצן בצורה תקינה יותר בגוף.

סוגי עיסויים לגברים מומלצים:

העיסויים עבור גברים יהיו פיזיים יותר כפי שאמרנו ולכן עיסוי רקמות עמוק יהיה ככל הנראה העיסוי הפופולרי ביותר למי שאוהב יותר כוח. עיסוי זה דוגל בהגעה לעומק רקמות השרירים כדי לשחרר את החומצות המצטברות שם ועוזר גם בהאצת תהליך ההחלמה מפציעות. עיסוי נוסף מומלץ הוא כמובן העיסוי השוודי הפופולרי שמרבית הגברים בוחרים בו. הסיבה לכך היא כי הוא ידוע גם כטיפול המסייע בקו הבריאותי וגם טיפול מהנה במיוחד. המעסה משתמש בידיו ולא בחפץ מסוים (כמו בעיסוי עם במבוק או כדורי עץ למשל) ועושה שימוש בשמנים מחוממים על מנת לייעל את העיסוי ולשפר את זרימת תנועות העיסוי על המטופל. עיסוי באבנים חמות גם כן עיסוי נהדר למי שרוצה ליהנות, להפחית לחצים ולשחרר אנרגיות שליליות.

עיסוי לגברים- יום כיף לגברים בלבד:

גם גברים צריכים מעט זמן איכות לעצמם ו/או עם חבריהם. ישנה גם חבילת ספא לאבא ובן שרוצים לשפר את יחסיהם אחד עם השני, חבילת ספא לחברים הרוצים ליהנות משיחת גברים הרחק מכל הסידורים, העבודה והסביבה הקבועה שלהם ובכלל ליהנות קצת אחד עם השני בראש שקט, לצבור אנרגיות, להפחית מתחים ולחצים המצטברים לאורך הזמן וכמובן לשחרר את שרירי הגוף. העיסוי הוא חלק מרכזי מהטיפול אך אם אתם רוצים להפיק את המירב מיום מנוחה שכזה כדאי להישאר לאחר העיסוי במתחם הספא וליהנות ממגוון האטרקציות שיש למקום להציע לכם: מתחם מנוחה, מתחם שיזוף, סאונה רטובה, סאונה יבשה, ג'קוזי ועוד. ישנם גם טיפולים קוסמטיים שונים אם תרצו.

העבודה מלחיצה? זה הזמן להגיע לעיסוי:

במציאות הישראלית שאנו חיים בה כיום הרוב המוחץ של האוכלוסייה חי כל הזמן בלחצים כלכליים וחששות שלא יצליחו לסיים את החודש. הנושא הכלכלי לצד הלחץ הרגיל בעבודה מול לקוחות או מול בוסים קשוחים, גורמים להצטברות של לחצים ומתחים בגוף ובנפש. אלה יכולים לגרום לקריסת מערכות, להתמוטטות ואף להתפתחות מחלות שונות. על מנת להכיל את כל הלחצים האלה צריך מפעם לפעם לרוקן את הגוף מהעומסים והלחצים הקודמים, להירגע ולחדש את האנרגיות לעוד תקופה מסוימת קדימה. ישנם גברים הזקוקים לשירותי עיסוי גברים לצורך הפחתת לחצים פעם בשבועיים, אחרים פעם בחודש ואחרים אחת ל-3 חודשים. הקפידו על טיפול תקופתי מרגיע, מהנה ומחדש אנרגיות אחת לתקופה בהתאם לצורך שלכם. מדובר בבריאות הגוף והנפש שלכם וביכולת שלכם לתפקד כראוי בעבודה ובכל תחומי החיים.

עיסוי לגברים כטיפול רפואי או לצורך הפחתת הסיכון לפציעות:

לפחות ברמה הפיזית באימונים בחדר כושר או באימונים אחרים, ברוב המקרים, תמצאו גברים מתאמצים פיזית ברמת עומס גבוהה במיוחד. הם מרימים משקולות, עושים אימוני כוח ורוצים לחטף את הגוף. המחיר שזה דורש מלבד ההתמדה והתזונה הנכונה הוא היכולת לשמר את הגוף לעמוד בעומסים הללו כדי להפחית את הסיכון לפציעות. למי שרוצה להגדיל את העומס ולא להקטין אותו הרי שהוא נדרש באלטרנטיבה איכותית לשחרור השרירים והפחתת העומס מהגוף. עיסוי לגברים הוא הפתרון המתאים במקרה הזה וכולל את כל המרכיבים לאושש את הגוף במהירות בין האימונים ולהפחית את הסיכון לפציעות. למעשה גם במקרה של פציעה ניתן להחלים מהר יותר באמצעות עיסוי רפואי מתאים.

 

 

סרטון על עיסוי לגברים

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס